25 maio 2015

Minhas fotos inspiradoras do We Heart It./ My Inspire photos on We Heart It.

   Tumblr


    Eu estou muito viciada no We Heart It, sou apaixonada pelas fotos postadas no site e sempre me dá boas ideias para o desafio foto gráfico, o We Heart It parece mais um lugar fantasioso e fofo para onde você vai buscar inspiração ou mesmo só olhar as fotos e viajar nelas, eu fiz uma listinha de minhas fotos favoritas para vocês se apaixonarem também e entrarem num mundo louco e mágico que é este site, se souber o que procurar.

   I'm very addicted to We Heart It, I love the photos posted on the site and always gives me good ideas for graphic photo challenge, We Heart It looks more like a fanciful and cute place where you go for inspiration or just looking the photos and travel in them, I made a short list of my favorite photos for you also fall in love and enter into a crazy and magical world that is this site if you know what to look for.



  












Então o que acham ? Gostaram? é inspirador ? 
So what do you think ? Liked it ? It's inspired ?