09 maio 2015

My 100 happy days - semana 1 / week 1

Today's post is about a photographic project, the 100 Happy Days that I'll do, tells of what is it and more about the project, the reasons to convince you to do too and how. check out and you might decide to join me in this super cool project. http://miss


 Eu decidi mostrar o meu desafio fotográfico aqui também para vocês conhecerem um pouco mais de mim  e espero que gostem pois eu estou amando fazer este desafio.
 I decided to show my photographic challenge here also for you to know a little more of me and I hope you like it because I'm loving doing this challenge.

Dia 1/ Day 1-
day 1
 Estava bem frio e eu amo chá, além do mais uma ótima noite para assistir  um bom filme.
 It was pretty cold and I love tea, besides a great night to watch a good movie.

Dia 2/ Day 2-
 Day 2
 Eu passei a tarde com meu melhor amigo conversando sobre planos para um futuro canal.
 I spent the afternoon with my best friend talking about plans for a future channel on youtube.

Dia 3/ Day 3 -
I love my hair! Day 3
 Eu tinha lavado meu cabelo e  acabou ficando lindo eu amei e postei.
 I had washed my hair and ended up staying beautiful and I loved posted.

Dia 4/ Day 4-
Bestie Day4
 A aula sempre fica mais divertida quando sento ao lado dela, minha melhor amiga.
 The class is always more fun when I sit next to her, my best friend.

Dia 5/ Day 5
Day 5
 Eu amo música e já até falei deste cantor por aqui ele é muito bom e sempre me sinto feliz ao ouvi-lo.
 I love music and have even talked of this singer here is very good and always feel happy to hear it

Dia 6/ Day 6-
Day 6
 Dia de quarta para mim é bem cansativo pois passo o dia na escola deitar na cama para mim é um alívio.
  Wednesday Day for me is very tiring because I spend the day at school lie in bed for me is a relief.

Dia 7 /Day7
Day 7
  Naquele dia eu olhei a foto dele e soube que ele defendeu as fãs de todo o drama que se você é directioner sabe eu fiquei feliz com isso, o amo muito.
  That day I looked at the picture of him and knew he defended the fans of all the drama that you're Directioner know I was happy with that, love him very much.
  

Dia 8/ Day 8
Day 8
Sou apaixonada por Nutella  o meu antigo nome do blog tinha nutella, então ao comer eu me senti tão feliz que tive de fotografar.
 I am passionate about Nutella my old blog name had nutella, then to eat I felt so happy that I had to shoot.

Esta foi minha primeira semana com o desafio espero que tenham gostado.
it was my first week with the challenge I hope you enjoyed.